European Bakery Innovation Centre

  • Zoutreductie
  • Vetzuursamenstelling
  • Herverwerking afvalbrood
  • Duurzame palmolie
  • Vezels
  • Acrylamide

Harvard onderzoekers betwisten zoutonderzoek

BAARN - Te zout eten vergroot de kans op hart- en vaatziekten. Tenminste dat werd gedacht. Onderzoek laat zien dat er helemaal geen verschil is tussen een hoge en een lage inname van zout. Als het om het hart gaat dan. De Harvard School of Health is het daar echter pertinent mee oneens, zo meldt het instituut vandaag naar aanleiding van de publicatie.

Lees het volledige artikel op Gezondheidsnet.nl »

 

Bronnen Gezondheidsnet: Hardvard School of Public Health - 04-05-2011

Gezondheidsnet.nl
right banner 1